Všeobecné informace:
Květinové zásilky firmy Květiny Stránský jsou doručovány po Novém Městě nad Metují a okolí, podmínky najdete na Rozvoz květin. Vždy se můžete spolehnout, že květiny dorazí čerstvé. Příjemce podepisuje při převzetí květin předávací doklad. Podepsáním dokladu a přijmutím květin, zákazník souhlasí s podmínkami prodeje květin.Provedené objednávky jsou považovány za závazné. Po odeslání objednávky obdržíte na registrovaný e-mail potvrzení o uskutečněné objednávce, kde můžete zkontrolovat obsah, cenu, datum, formu platby a kontaktní údaje. Na našich stránkách naleznete také informace, jak se nejlépe starat o květiny, aby vydržely co nejdéle čerstvé.

Náhrada květin:
Je možné, že dodané květiny či dárky se mohou mírně lišit od produktů vyobrazených na našich webových stránkách. Pokud k náhradě dojde, uděláme vždy vše pro to, aby se zásilka co nejvíce podobala vyobrazenému zboží. Náhrada je provedena zbožím stejného či podobného vzhledu, druhu, množství a ve stejné ceně.V případě náhrady zboží ve větším měřítku Vás vždy o této změně před dodáním zásilky informujeme. Pokud se změnou nebudete souhlasit, peníze Vám budou vráceny. (K náhradě zboží dochází velice zřídka; může k ní dojít např. při objednávce, jejíž dodání má proběhnout ve velice krátké době).

Dárky a doplňkové zboží:
Doručení dárkových předmětů je možné pouze s dárkovou kyticí vybranou z katalogu. Při expresních dodávkách (doručení kytice v den objednávky) se může stát, že některý z dárků nebude odpovídat vyobrazeným předmětům v katalogu. Bude-li se lišit druh či kvalita budeme Vás o této zkutečnosti informovat a domluvíme další podrobnosti. Ke kterékoliv z dárkových kytic je možné zaslat i více dárkových předmětů (např. kytice 11 rudých růží k narozinám a dle výběru značková vína, likéry či bonboniéru a kartičku s přáním

Doprava květin v místě a okolí:
Na základě velké poptávky zákazníků začala naše firma zajišťovat rozvoz květin. Tato služba je určena lidem, kteří chtějí mile překvapit své blízké, přátele nebo obchodní partnery a zaslat jim kytici v jakoukoliv denní dobu. Součástí zásilky může být i kartička se vzkazem, blahopřání, víno či sekt. Objednat rozvoz květin je možné osobně, telefonicky nebo pomocí E-mailového formuláře (vše na stránce Kontakt). Kytici doporučujeme objednat minimálně 2 pracovní dny před dnem doručení. Více informací a ceník pro rozvozy na Rozvoz květin.

Expedice a dodací podmínky:
Uděláme vždy vše pro to, aby Vámi objednané květiny a dárky byly doručeny v požadované lhůtě a v perfektním stavu. Zásilky jsou doručovány v pracovních dnech a v sobotu mezi 8:00 a 20:00 hodin, v neděli a státních svátcích vždy po individuální dohodě se zákazníkem. Pro doručení květin v pracovní den je doporučeno objednat kytici nejméně 24 hodin před samotným doručením. Doručení o víkendu je třeba květiny objednat nejpozději v pátek do 16:00 hodin Pro doručení během státních svátků nejpozději do 16:00 hodin jeden pracovní den před svátkem. Čas doručení v těchto dnech je vždy stanoven dle individuálních požadavků zákazníka. Pro Váš klid a důvěru ve stoprocentní kvalitu a servis Vám však doporučujeme objednávat květiny i s několikadenním předstihem. Expresní dodávky (doručení kytice v den objednávky) je možné, pokud objednáte kytici v dopoledních hodinách a na telefonním čísle 491 742 983 s námi domluvíte podrobnosti. U těchto expresních objednávek požadujeme potvrzení o uskutečněné platbě (e-mailem). Pokud náš doručovatel nezastihne příjemce kytice ve Vámi určenou dobu na uvedené adrese, pokusí se dodat květinový dar ještě jednou později, pokud neuspěje zanechá zásilku u sousedů, případně zanechá na místě oznámení o nezastižení s adresou květinářství, kde si je možné kytici vyzvednout. V případě jakýchkoliv problémů s expedicí bude zákazník neprodleně telefonicky či e-mailem informován a bude mu nabídnuto adekvátní řešení. On-line Květiny Stranský nezodpovídají za nedodání či zdržení dodávky zaviněné stranou objednavatele udáním nesprávných informací o čase, místě a osobě doručení.

Storno objednávek:
Případnou stížnost na nevyhovující dodávku či kvalitu zboží lze vzhledem k sortimentu s rychlou zkázou uplatnit do 24 hodin od data dodání, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Reklamace:
Vaši objednávku můžete bez poplatku stornovat do dvou hodin od odeslání objednávky emailem ve věci: „storno objednávky č. xxxxxxx “ na náš email kvetinystransky@seznam.cz.

Ochrana osobních údajů:
Garantujeme, že veškeré Vámi uvedené informace jsou diskrétní a nebudou podle zákonů České republiky o ochraně osobních dat poskytnuty třetí osobě ani použita pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem Květiny Stránský bez souhlasu nositelů těchto dat. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.